sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Viikonloppu..19-20.5.


Näin rupikonnan! Oli aika äklö. Viimeksi oon nähny joskus tosi kauan sitte mökillä niitä. Nathan otti sen käteen ja sitte se konna päästi jottai valkosta ainetta :DDD Vähän ehkä nauratti.. Lauantaina ajelin rattorilla :D En kuitenkaa halunnu ajella peräkärryn kanssa ku oli liikaa kahtomassa porukkaa sielä, rehunteko on menossa, tai kai se nyt on jo loppusuoralla. Oli muutenki paineita ku oon ajanu viimeks varmaan syksyllä rattoria.. :P Olin myös pari tuntia yksinää navetassa ku Nathanin piti mennä kaveriksi siiloa peittämään. Selvisin ihan hyvin, mitään ei särkyny tai tullu mitää katastrofia :D
Pieni rupikonna.

Tänään oli semmoset +30 ellei yliki, mää pistin aurinkorasvaa mutta silti näyttää siltä että paloin :D Nyyh. Mutta parempi että nyt paloin nii nyt sitte vaan rusketun tästä eteenpäin! Ulkona oleskelun lisäksi käytiin kirkkoväen kanssa piknikillä, oli ihan kivaa. Ihmiset jopa ymmärsi mun puhetta... En tajua miks se on Doylelle sitte nii vaikiaa.
Grillin uusiokäyttöä: mausteiden kasvualusta!

Huomenna maanantaina me mennään käymään sosiaaliturvakeskuksessa (vaimikäsenytoli) hakemaan Regulalle se numero ja sitten käyvään pankissa. Hyvä homma, jos sais nyt nuo tehtyä. Iltapäivällä mennään sitte käymään meijerissä Doylen, Regulan ja Donin (se mun toinen työkaveri) kanssa.
Nyt kun mulla ja Regulalla on samat viikonloput vapaana, voidaan alkaa suunnittelemaan oikeesti että mitä tehään. Onneksi meillä on niin mukavia työkavereita että ollaan jo saatu vähä aktiviteettia :) Nathanin ja hänen vaimonsa kanssa päästään rodeoon 16.6. ja varmaan mennään myös baseball-otteluun 2.6. Sitte Sergio (yks nuorehko meksikolainen) pyysi Regulaa ja minua syömään meksikolaista ruokaa hänen kanssaan joku maanantai-ilta. Sitte ois tarkotus käyvä rannalla (4h matka) ja Washington D.C.:ssä (n.1,5h) ja varmaan käyvään jossain retkeilemässä.. Ja sitte ku mulla on se vika viikko vapaata nii lähen varmaan yksinään seikkaileen nykiin.. Katsotaan, katsotaan.:)
Lintutalo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti