torstai 17. toukokuuta 2012

17.5. Thursday.

Voi että mikä päivä! Vaikka tänään ei tainnu olla ku +25 lämmintä, olin ihan poikki! Eikä kosteuslukematkaan ollu kovin hurjia. Koska olin väsyny, iltapäivä oli aika kaaottinen.. Nimittäin nauratti ihan kaikki. :D Ja meillä on niin "paskaa läppää" kyllä tuolla Nathanin kanssa että veet silimissä saa nauraa.. 

"Bleeding heart" eli särkynyt sydän.
Tänään sitte sattu vähä pahempi onnettomuus mutta ei onneks silti käyny pahasti.. Eka kertaa lehmä nyt sitte potkas mua. Se lehmä oli ihan sekopää, ku menin ajamaan (ohjaamaan) sitä robotille päin. Se vaan rupes juoksemaan käytävää pitkin makuuparresta toiseen vaikka menin ihan rauhassa, kuuntelin musiikkia ja muutenki olin täysin rauhallinen. Ku menin viimesen kerran ajamaan sitä parresta pois, ja olin viereisessä parressa, se ************ onnistu jotenki potkasemaan mua. Onneks parrenerottaja vähä vaimensi potkua, ja se osu sitte vaan mua sääreen. Mutta kylläpä kävi kipiää, ei kärsiny astua vasemmalla jalalla ollenkaa. Turvotus ei päässy kovin pahaksi ku laitoin jalan jäihin, ja näyttäs ettei tuu ehkä ees mustelmaa.. Mikä ois aika harvinaista, määku saan niitä niin helposti. Mutta ei ainakaan luita menny poikki. Se lehmä ois ansainnu muutaman suomalaisen ylistyssanan, mutta nielin kiukun ainaki tällä kertaa... Yleensä nuo lehmät on ollu tosi rauhallisia, tuo on eka mielenvikanen mitä oon kohannu. :D Ei paljo rauhalliset liikkeet auttanu siinä. Onneks se on vaan yks tuhannesta viiestäkymmenestä :) 


Iskälle hyviä uutisia: huolsin taas tänään robottia vaihtamalla osia.. :P Vaikia muuten muistaa joitaki sanoja suomeksi (niinku nyt nuo osat mitä vaihoin) vaikka ei tuo enkku oikeen vieläkään taho luistaa. Liian kauan ollu käyttämättä. Tai siis luistaahan se sen verran, että jos en jotain tiettyä sanaa muista niin pystyn selittämään sitä asiaa niin että yleensä joku hoksaa mitä sanaa tarkotan. :D
Oon opettanu nuille työkavereille suomalaisia sanoja pikkuhiljaa, tai no ne osaa tällä hetkellä vasta jotain perustervehyksiä. Nathan kyseli kirosanoja multa :D Tuskin se niitä enää muistaa. Mutta oli pakko kertoa totuus, etten oo ihan niin kiltti miltä näytän, vaan osaan olla kyllä paha suustani.. Hän oli nimittäin huolissaan että on ollu huonona esimerkkinä ku sanoin yhesti "shit". Nathanin piti oikeen kysyä "Did you just say shit?!" :DDD Vähä ehkä repesin nauramaan..


Valitettavasti löysin kaksi utaretulehustapausta, toivotaan ettei huomenna tuu yhtään vastaan. Ei oo nimittäin noita lehmiä tullu viittäkymmentä tällä viikolla roboteille.. On saatu ehkä 30 nyt, ja muutama sairas lähteny pois. Huomenna tuskin tuodaan yhtään ku ollaan Donin kanssa kahestaan. 

Sielä on laguuni!

Viikonloppuna tulee kuulemma toiseksi vanhin poika Lance kotiin. Huumorintaju on kuulemma ihan erilainen ku toisilla, ja mitä nämä kerto niin kuulostaa ihan Valtsulta.. :D Että eiköhän hänen kanssaan toimeen tuu. Mä pidänki tän viikonlopun osittain vapaana, että saadaan Regulan kanssa samat viikonloput vapaaksi =) On vähä enempi tekemistä..

Jaahas, paree laittaa levyksi että huomenna ei naurattais ihan niin paljo, mutta voi olla että lähtee taas lapasesta jutut ku se osa-aikanen (ma,ke,pe) Rick on huomenna töissä :D Ja saan opetella redneck sanoja/lausahuksia. Git 'er done!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti